این وب سایت دارای نماد اطمینان می باشد و قیمت تمامی اقلام و تجهیزات بروز می باشند.     با خیالی آسوده خرید نمایید.
لوگو ایمن نصب
شعار ما : قیمت منصفانه ، مشتری بیشتر
912 09120
حراج!

به اشتراک گذاری این محصول در شبکه های اجتماعی

دوربین مدار بسته 4مگا پیکسلی تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HFW3441EP-AS

  • IP
  • دوربین بالت
  • کیفیت 4 مگاپیکسلی
  • قابلیت دید در شب
  • محدوده دید تا 30 متر
  • دارای تکنولوژی 3DNR-WDR- Starlight
  • بدنه ضد آب و فلزی

5.100.000تومان

ارسال سریع

کمتر از 8 ساعت

ارسال رایگان

خرید بیشتر از 5.000.000 تومان

توضیحات

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW3441EP-AS

دوربین مداربسته داهوا مدل HFW3441EP-AS از ویژگی و فناوری های مختلفی برخوردار است که این دوربین را از سایر دوربین های مدار بسته متمایز می کند. این محصول از کیفیت ۴ مگاپیکسل برخوردار است؛ که این ۴ مگاپیکسل متشکل از ۲۶۸۸ پیکسل افقی؛ و تعداد ۱۵۲۰ پیکسل عمودی است؛ همچنین جنس بدنه این دوربین فلزی بوده و استحکام و مقاومت بالایی دارد.

یکی از ویژگی های خاص این مدل از دوربین های مداربسته داهوا می توان؛ به برخورداری از تکنولوژی دید در شب و استار لایت آن اشاره کرد.

برد دید در شب رنگی این دوربین ها حدود ۵۰ متر مربع است و به راحتی آن را پوشش می دهد؛ همچنین دوربین مداربسته مدل DH-IPC-HFW3441EP-AS نویز در شب را کاهش می دهد، بدین معنا که این دوربین دارای قابلیت DNR است و از آن پشتیبانی می کند. این محصول از رم و میکرو اس دی تا ۲۶۵ گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد. لنز دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW3441EP-AS از نوع لنز ثابت دو میلی متری است که زاویه دید آن برابر با ۱۰۳ درجه خواهد بود.

دوربین داهوا مدل DH-IPC-HFW3441EP-AS از فناوری perimeter protection برخودار است که امکان تشخیص دقیق انسان و وسایل نقلیه را به دوربین می دهد. این مدل دوربین داهوا دارای فناوری starlight است که می تواند زمانی که نور کم و شب است تصاویر را به وضوح ثبت کند. این مدل دوربین با دارا بودن LED های مادون قرمز می تواند تمامی جزئیات را در شب ضبط کند.

شرایط گارانتی

دوربین مداربسته داهوا مدل  DH-IPC-HFW3441EP-SA دارای 2 سال گارانتی معتبر میباشد

محصولات مرتبط