این وب سایت دارای نماد اطمینان می باشد و قیمت تمامی اقلام و تجهیزات بروز می باشند.     با خیالی آسوده خرید نمایید.
لوگو ایمن نصب
شعار ما : قیمت منصفانه ، مشتری بیشتر
912 09120
حراج!

به اشتراک گذاری این محصول در شبکه های اجتماعی

دوربین مداربسته 4 مگا پیکسلی تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HFW3449EP-AS-LED

  • تحت شبکه
  • دوربین بالت
  • کیفیت 4 مگاپیکسلی
  • قابلیت دید در شب
  • محدوده دید تا 30 متر ( رنگی )
  • دارای تکنولوژی 3DNR-WDR- Starlight
  • بدنه ضد آب و فلزی
  • POE

5.500.000تومان

ارسال سریع

کمتر از 8 ساعت

ارسال رایگان

خرید بیشتر از 5.000.000 تومان

توضیحات

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW3449EP-AS-LED

دوربین مداربسته تحت شبکه DH-IPC-HFW3449EP-AS-LED سری Dahua WizSense 3 با الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق از عملکردهای هوشمند مانند محافظت از محیط و تشخیص حرکت هوشمند پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، با فناوری تمام رنگی ، در شرایط کم نور ، جلوه تصویر بهتری را ارائه می دهد.

دید در شب این دوربین با استفاده از warm LED به‌راحتی تا فاصله 30 متر را به وضوح نمایان خواهد کرد.

با استفاده از الگوریتم هوشمند موجود در سیستم به کار رفته دوربین DH-IPC-HFW3449EP-AS-LED ، فناوری Dahua Smart Motion Detection می تواند اهدافی را که با توجه به نوع حرکتشان طبقه بندی کند و زنگ هشدار تشخیص حرکت را که توسط اهداف غیرمرتبط تحریک می شود فیلتر کند تا زنگ خطر موثر و دقیق را تحقق بخشد.

نحوه اتصال دوربین داهوامدل DH-IPC-HFW3449EP-AS-LED به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا CAT6 به متراژ حداکثر 200 متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 میباشد .

دوربین تحت شبکه IPC-HFW3449E-AS-LED با الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق از عملکرد‌های هوشمند مانند تشخیص نفوذ و تشخیص حرکت هوشمند پشتیبانی می‌کند. شما از طریق دستگاه و نرم افزار نصب شده روی گوشی همراه خود از طریق آلارم از این عملکرد‌ها مطلع خواهید شد.

دوربین های داهوا با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته نرخ تطبیقی صحنه را با رمز‌گذاری فوق پیشرفته H.265+ و کیفیت بالا با کم‌ترین حجم تولیدی جهت ذخیره‌سازی آماده نموده و تا 60 درصد از اشغال فضای هارد داخلی دستگاه ضبط و مدیریت مرکزی جلوگیری می‌کند.

اماکنی مانند پارکینگ، سکو، کارخانه ها، درب های ورودی اماکن تجاری، اداری و مسکونی و کلیه کاربری های متوسط و حرفه‌ای گزینه مناسبی برای استفاده از این دوربین هستند.

شرایط گارانتی

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW3449EP-AS-LED دارای 2 سال گارانتی معتبر میباشد

ویژگی ها

اما مهم‌ترین مشخصه و ویژگی دوربین IPC-HFW3449EP-AS-LED مجهز بودن به ورودی، خروجی صدا و آلارم است. این دوربین دارای میکروفن داخلی است و یک دوربین صدا دار محسوب می‌شود. بنابراین علاوه بر تصویر، صدای محیط را هم برای شما ضبط خواهد کرد.

برخورداری از یک درگاه برای پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 256 گیگابایت از دیگر مزایای این دوربین مداربسته است.

 

 

محصولات مرتبط