این وب سایت دارای نماد اطمینان می باشد و قیمت تمامی اقلام و تجهیزات بروز می باشند.     با خیالی آسوده خرید نمایید.
لوگو ایمن نصب
شعار ما : قیمت منصفانه ، مشتری بیشتر
912 09120

به اشتراک گذاری این محصول در شبکه های اجتماعی

دوربین مداربسته سونیتک مدل SonyTech IPC-2200DP

  • تکنولوژی IP
  • دوربین دام 2 مگاپیکسل
  • قابلیت دید در شب
  • محدوده دید تا 30 متر
  • لنز ثابت 3.6mm
  • دارای 3DNR – DWDR
  • بدنه فلزی و ضد آب

1.100.000تومان

ارسال سریع

کمتر از 8 ساعت

ارسال رایگان

خرید بیشتر از 5.000.000 تومان

توضیحات

دوربین مدل IPC-2200DP :

این مدل دوربین مدار بسته بصورت بولت ، ضد ضربه باسنسور 2مگاپیکسلی از نوع دوربین های تحت شبکه سونیتک می باشد. جنس این دوربین فلزی بوده و در برابر آب، گرد و خاک و ضربه مقاومت بالایی دارد و برای فضاهای باز گزینه بسیار عالی می باشد.

دوربین های دام ( DOME ) :

معنی لغتی کلمه دام dome گنبد است. در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. صرف نظر از قابلیت دید در شب و یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین های سقفی گنبدی شکل دوربین دام گفته می شود.

گارانتی :

این نوع دوربین مداربسته می تواند با دارا بودن 18 ماه گارانتی ، مورد استفاده قرار بگیرد که مدت طولانی گارانتی این محصول از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین مداربسته IP می باشد.معمولا گارانتی سیستم های مداربسته و حتی لوازم الکتریکی یک سال می باشد. همچنین قیمت پایین این محصول در مقایسه با نمونه ای مشابه خارجی آن بسیار علاقمندان در صنف سیستم های امنیتی را شگفت زده خواهد کرد.

قابلیت WDR چیست ؟

قابلیت WDR یا به اصطلاح رایج “قابلیت ضد نور”  قابلیتی است که دوربین را قادر می سازد  تصاویر اشیا یا اشخاص را در حالتی که پشت به نور هستند ببینند. در حالت عادی تصاویر پشت به نور تیره و تاریک می شوند اما WDR با حالت ضد نور این تصاویر را روشن کرده و از تاریکی بخشی از تصویر که پشت به نور است جلوگیری می کند.

 

محصولات مرتبط